第一期「TEEN情」集氣箱-MEME任你拼

?第一期「TEEN情」集氣箱-MEME任你拼上線啦?
 
MEME(迷因),通常指二創、三創,在網上容易被模仿、複製,被廣泛轉載,成為現象級的存在。MEME的形式有很多種,長至一段影片,短至一句話、一張圖片,都可以成為MEME的材料。MEME的內容通常淺顯易懂、容易理解且具有幽默的意味,讓人會心一笑,產生共鳴?
 
近呢兩年經常聽到大家講「我emo了?」,其中emo通常會用嚟形容一啲憂鬱、焦慮、煩躁嘅情緒。這句話也像MEME一樣漸漸地成為一種可模仿複製嘅文化,被廣泛流傳使用。但係大家平時又會點樣同「emo」嘅情緒共處呢?
 
第一期「TEEN情」集氣箱期望大家能利用MEME的方式,表達自己在emo時嘅想法,同埋當遇到憂鬱、煩躁嘅情緒時,會用的處理方式。今次都整理咗一個圖文包比大家知MEME嘅製作途徑同例子,我哋一齊創作有趣又有意義嘅MEME啦!??
 
?MEME創作主題 : 當(你/我/他)emo時
?參與方法:掃瞄QR CODE或登入網址,填寫個人資料及上傳作品,即可參與抽獎 ; 每人限上傳一次。
?獎品 : 100元超市禮券 ( 10名 )、50元手搖現金券及精美禮品一份 ( 10名 )
?作品格式 : *.jpg 或*.gif
?收件日期: 2023年3月16日(四)至2023年4月12日(三)
?對象:10歲至35歲本澳居民
 
?表單鏈結 : https://forms.gle/zhgVWuYTMJUL9DH78 (上傳時需登入)
 
☎️活動查詢 : 2852 3235 ( 何小姐 )
 
 


版權所有 © 2017 澳門愛羣 │ 不得轉載